دیابت با فشار خون بالا چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با فشار خون بالا چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه

اگر افراد مبتلا به دیابت و فشار خون بالا در همان زمان، شما نیاز به توجه به آن، که ممکن است نشان دهد که شما در حال رفتن به نارسایی کلیه. سپس به عنوان یک دیابتی چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه؟

با توجه به تحقیقات، دیابت یکی از علل عمدتا از نارسایی کلیه است، به خصوص برای افراد مبتلا به افزایش خون pressure.High فشار خون، و یا فشار خون بالا، عامل اصلی در توسعه مشکلات کلیوی در افراد مبتلا به دیابت است. هر دو سابقه خانوادگی فشار خون بالا و وجود فشار خون بالا به نظر می رسد برای افزایش شانس ابتلا به بیماری های کلیوی. فشار خون بالا را نیز تسریع پیشرفت بیماری کلیوی زمانی که آن را در حال حاضر وجود دارد. بنابراین کنترل بیماری دیابت و فشار خون بالا بسیار مهم است برای افرادی که به جلوگیری از نارسایی کلیه است.

چه مدت می تواند دیابت به نارسایی کلیه قرار می گیرند؟

به طور کلی، صدمه به کلیه به ندرت در 10 سال اول دیابت رخ می دهد و معمولا 15 تا 25 سال خواهد شد قبل از نارسایی کلیه رخ می دهد. برای افرادی که مبتلا به دیابت برای بیش از 25 سال و بدون هیچ نشانه ای از نارسایی کلیه، خطر همیشه در حال توسعه را کاهش زندگی می کنند. بنابراین اگر شماthe افراد مبتلا به دیابت بیش از 10 سال و کمتر از 15 سال است، شما نیاز به پرداخت نزدیک توجه به آن.

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه؟

شما باید مانیتور را از دو جنبه حفظ وضعیت، بیماری خود را، آنها GFR و ادرار آلبومین است. هنگامی که GFR خود را پایین تر است یا آلبومین رخ داده است ممکن است که به معنی کلیه شما آسیب دیده است. بنابراین بهترین کار خود را برای کنترل آن، هنگامی که بیماری از کنترل خارج شده، نارسایی کلیه نزدیک است.

دانشمندان به پیشرفت های بزرگ در روش است که آهسته شروع و پیشرفت بیماری کلیه در افراد مبتلا به دیابت در حال توسعه شده است. طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر ترین درمان بیماری های کلیوی به طور گسترده ای استفاده شده است، می تواند به افراد کمک کند تا به عقب به این بیماری در مراحل اولیه باشد.

اگر افراد مبتلا به دیابت و فشار خون بالا هستند و می خواهند برای جلوگیری از نارسایی کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند

 





:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، دیابت، نارسایی کلیه، فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: